Gdański klub szuka nowych sponsorów

gkz gdanskGKŻ Wybrzeże poszukuje nowych sposnorów, chętnych do dołączenia do Klubu 200. Już ponad osiemdziesięciu członków liczy grono członków Klubu 200. Krok po kroku liczba Sponsorów gdańskiego klubu zbliża się do założonego przed trzema laty poziomu dwustu podmiotów.

 

Od sezonu 2014 ewoluowała w Gdańsku idea powstania platformy towarzysko - biznesowej zrzeszającej wszystkich sponsorów GKŻ Wybrzeże. Spotkania w wydzielonym sektorze podczas meczów oraz organizowane cyklicznie spotkania w okresie wolnym od meczów miały sprzyjać budowaniu relacji pomiędzy sponsorami, a docelowo nawiązywaniu wzajemnej współpracy. Wszystkie działania odbywały się w myśl zasady, że satysfakcja sponsorów będzie sprzyjać samoczynnemu powiększaniu się ich grona. Co bardzo istotne plan sprawdził się w rzeczywistości. Pierwsze spotkanie Klubu 200 zgromadziło około 20 osób. Dziś lista członków Klubu 200 liczy ponad 80 podmiotów i stale rośnie.

Dzięki wsparciu Władz Miasta i sponsorów zespół Zdunek Wybrzeże Gdańsk w ciągu trzech lat przeszedł drogę od najniższego poziomu rozgrywek do zaciętej walki o awans do PGE Ekstraligi w meczach barażowych. Równolegle do rywalizacji sportowej klub spłacał zobowiązania przejęte od zadłużonej spółki akcyjnej, co było warunkiem niezbędnym do uzyskania zgody na start w lidze. Sezon 2017 był ostatnim rokiem rozliczeń z przeszłością w związku z czym przed nadchodzącymi rozgrywkami klub może w 100% skupić się finansowo na walce do PGE Ekstraligi - Budżet będzie wyższy z różnych przyczyn. Na pewno nie będziemy mieli na karku obsługi długu sprzed lat i przewidujemy kilkaset tysięcy więcej w budżecie. Jednakże cały czas pracujemy nad pozyskiwaniem nowych sponsorów. Nasza filozofia się nie zmienia. Chcemy się cały czas rozwijać - powiedział Prezes Zarządu Tadeusz Zdunek.

Aby zapoznać się z nową ofertą marketingową klinkij tutaj.

52Reklama poprzez sport to popularny sposób na promocję własnej marki.

źródło: wybrzezegdansk.pl

 

Paweł Siwa